Date Released : 18 June 2010
Quality : BRRIP
Info : imdb.com/title/tt1075747
Starring : Josh Brolin, John Malkovich, Megan Fox
Genre : Action | Drama | Thriller | Western






Download Files :
part1
part2
part3
----------------------------------------

Download Files :
part1
part2
part3
----------------------------------------

Download Files :
part1
part2
part3
----------------------------------------
PASSWORD For Open Mediafire Link : thehack3r.com

Download Files :
part1
part2
part3


Jonah Hex (Josh Brolin) adalah nama yang paling ditakuti oleh para buronan. Pemburu bayaran yang satu ini memang tak pernah gagal dalam menjalankan tugasnya. Tak ada yang tak bisa ditemukan oleh Jonah dan tak akan ada yang bisa luput dari buruan Jonah. Hebatnya lagi, meski Jonah adalah pemburu yang baik, ia sendiri sebenarnya adalah buronan yang dicari pihak tentara.

Tak banyak orang yang mengenal siapa Jonah Hex sebenarnya. Malahan ada yang menganggap Jonah bukanlah manusia. Konon ia sendiri memang sempat lolos dari maut dan kini yang tertinggal adalah bekas luka yang menghiasi wajahnya. Satu-satunya orang yang dekat dengan Jonah adalah seorang wanita bernama Leila (Megan Fox). Leila memang berwajah cantik namun sebagai seorang wanita tuna susila, ada luka tersendiri yang membekas di batin Leila.

Suatu ketika pihak tentara memberikan sebuah tawaran yang tak bisa ditolak Jonah. Tentara akan membebaskan Jonah dari statusnya sebagai buronan asalkan ia mau memburu seorang pria bernama Quentin Turnbull (John Malkovich). Quentin adalah seorang teroris yang punya rencana membuat kerusakan besar. Jonah Hex sendiri punya dendam pribadi pada Quentin dan begitu juga sebaliknya.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
R E V I E W [English]

Jonah Hex (Josh Brolin) is the name of the most feared by the fugitives. Bounty hunters on this one is never failed in their duties. Nothing that can not be found by Jonah and nothing will be able to escape from prey Jonah. Amazingly, though Jonah was a good hunter, he was actually a fugitive sought by the army.

Not many people actually know who Jonah Hex. In fact there who think Jonah is not a human. It is said that he really had escaped from death, and now the left is a scar on his face. The only people close to Jonah was a woman named Leila (Megan Fox). Leila's beautiful face but as a prostitute, there is a separate injury that made an impression on the inner Leila.

One time the army give an offer that can not be denied Jonah. Soldiers will be freed Jonah from his status as a fugitive as long as he wants to chase a guy named Quentin Turnbull (John Malkovich). Quentin is a terrorist who had plans to make big damage. Jonah Hex itself has a personal grudge on Quentin and vice versa.


BTemplates.com

Categories

Kamera CCTV Palembang

Popular Posts

Blog Archive